کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شارژ این اتوبوس الکتریکی هنگام سوار و پیاده شدن مسافران پر می‌شود!

اتوبوس‌های الکتریکی چیز چندان جدیدی نیستند. برای مثال “Trolley Bus” همان واگن‌های کوچک برقی وسط خیابان‌های سان‌فرانسیسکو حدود 80 سال است که استفاده می‌شوند؛ اما با این‌که باعث کاهش آلودگی می‌شوند ولی معایبی دارند مانند استفاده کردن از کابل‌های زیاد و خطر سقوط این کابل‌ها و علاوه بر این‌ها نمی‌توانند به هرجایی بروند و محدود به مسیر کابل‌ها هستند از سوی دیگر باتری‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند جوابگوی یک اتوبوس باشند که دائماً باید در شهر به حرکت بپردازد چون عمر زیادی ندارند.


inline-tosa-bus-stop-for-electric-busmaster

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اما به‌تازگی محققان سوییسی موسسه‌ی فدرال تکنولوژی سیستم جدیدی ابداع کرده‌اند که باتری را در 15 ثانیه شارژ می‌کند؛ آن‌قدر سریع که اتوبوس هنگام پیاده و سوار کردن مسافران کاملاً شارژ می‌شود. در یک مسیر صاف و بدون شیب یک شارژر در هر 3 یا 4 ایستگاه کفایت می‌کند اما در مسیر سربالایی باید شارژرهای بیشتری نصب شود و در مسیر سرپایینی هم نیاز به شارژر کم می‌شود.

باتری اتوبوس هنگام توقف در ایستگاه به شارژر وصل می‌شود. باتری اتوبوس در بالای آن قرار دارد و طبیعتاً شارژر هم باید بالای اتوبوس قرار گیرد. مدل اولیه این اتوبوس در شهر ژنو آزموده شد و مسئولین و شهروندان استقبال زیادی از آن کردند و تصمیم گرفتند تمام اتوبوس‌های عمومی دیزلی را با این اتوبوس الکتریکی تعویض کنند که باعث کاهش چشمگیر آلودگی هوای این شهر می‌شود.

inline-tosa-bus-stop-for-electric-bus

برای شهرهای پرجمعیت امروزه بزرگ‌ترین چیز مثبتی که می‌تواند رخ دهد کاهش آلودگی هواست. یک اتوبوس دیزلی معمولی می‌تواند سالی 188 مگاتن گاز کربن دی‌اکسید و دیگر گازهای سمی را وارد هوا کند. اینجاست که این نوع اتوبوس به داد آسمان کلان‌شهرها خواهد رسید.

مزایای این اتوبوس به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ بلکه این اتوبوس می‌تواند از صبح تا شب بدون کمترین سر و صدایی فعالیت کند و مانند اتوبوس‌های فعلی نیست که هنگام ترمز کردن و گاز دادن صدای زیادی تولید می‌کنند. این اتوبوس با منابع تجدید پذیر انرژی نیز سازگار است. روش شارژ این اتوبوس هم بسیار ایمن است و خطری مانند میدان الکترومغناطیسی نخواهد داشت.

قیمت فعلی این اتوبوس در حد قیمت همان ترولی‌های الکتریکی سان‌فرانسیسکو است اما سازندگان آن وعده داده‌اند که قیمتش به‌زودی به قیمت اتوبوس‌های دیزلی کاهش خواهد یافت. هم‌اکنون شهرهای زیادی خواهان به‌کارگیری این اتوبوس‌ها هستند.

برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به وب‌سایت این پروژه سر بزنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21613 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/04/23 تعداد مشاهده: 1208
سافت گذر
نظرات بینندگان

گم کرده 1393/04/23 23:50
تهران چی ؟ پیگیر این قضیه هست؟lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet